عشق نفرین شده







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





حروف الفبا

 
 

 

دلم گرفته از حروف الفبا هر کدام مرا یاد یک خاطره تلخ و شیرین می اندازد

الف       اشنای و اشک

 

ب                    بیشعوری

پ                  پشت در اتاق منتظر دادن گل

ت                 تو ادم نمیشی

ث               ثبت خاطرها

ج               جدایی

چ              چوپان دروغگویی

ح              حوصلتو ندارم

خ             خوشم نمیاد ازت

د             دوستت ندارم

ذ            ذلیلی

ر           رزمو شکست

ز          زوره

س      سرمو درد اوردی

ش      شعور نداری

ص     صدات در نیاد

ض     ضرر نداره

ط      طناب دار

ظ      ظاهرت بده

ع      عاشقم نیستی

غ      غرور داری

ف      فدات میشم

ک     که چی بشه

گ     گورتو گم کن

ل      لال شو

م      میمیرما

ن     نمیمیری

و     وای از دروغات

ه     همیشه بمون

ی    یادت نره دوستت دارم



نظرات شما عزیزان:

اوا
ساعت23:09---28 فروردين 1391
http://avayedel.loxblog.com/

اوا
ساعت23:02---28 فروردين 1391
سلام وبت عالیه به من هم سربزن با اجازه لینکت کردم

nazanin
ساعت20:54---27 فروردين 1391
*.
.•*..*•.ســــــلام ....
.•*..*•. .•.
.•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*چطوری عزیز؟
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*
.•*.من آپمممممممممم.•*..*•. .•*..*•. .
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. اگه مایل بودی بیا ببین
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .
-´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•.
´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•.
´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•.شاد باشی مهربون
#############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•.
###############´´###..•*..*•. .•*..*•.
############### ´###..•*..*•. .•*..*•..
´##################.`.•*..*•. .•*..*•.
´´´###############..•*..*•. .•*..*•. آرزومند آرزوهــــای قشنگت
´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´´´´´###..•*..*•. .•*..*•.•
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..بای .•*.*.•*.*
.•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..
.•*..*•. .
.•*..


nadyd
ساعت19:12---21 فروردين 1391
یافتنت بی گناه ترین گناهم بود.



یافتنت بهانه دلم و خواستنت نیازم و با تو بودن ارزویم و تو را گم كردن پیدایش سراب بود.



تو مانند پرستو امدی و به دورترین دیارغربت رفتی.



بی تو ثانیه ها تكراری شده اند و ایینه چیزی جزسراب را نشان نمی دهد و شقایق غریبی می كند و جاده در انتظار مسافر است و هنوز دلم بدون تو بهانه می گیرد و من ارزوهایم را عاشقانه زمزمه می كنم و



منتظرت هستم


پونه
ساعت19:11---21 فروردين 1391
یافتنت بی گناه ترین گناهم بود.

یافتنت بهانه دلم و خواستنت نیازم و با تو بودن ارزویم و تو را گم كردن پیدایش سراب بود.

تو مانند پرستو امدی و به دورترین دیارغربت رفتی.

بی تو ثانیه ها تكراری شده اند و ایینه چیزی جزسراب را نشان نمی دهد و شقایق غریبی می كند و جاده در انتظار مسافر است و هنوز دلم بدون تو بهانه می گیرد و من ارزوهایم را عاشقانه زمزمه می كنم و

منتظرت هستم


پونه
ساعت11:17---16 فروردين 1391
سلام خوبی..؟تعطیلات خوب بود؟؟کجاها رفتی؟؟چه کاراکردی؟؟هرسال نوروز خاطره یه سیزده بدر به دفتر خاطرات زندگیمون اضافه میشه...ولی دوس داشتم قبل از سلام و احوالپرسی واون حرفای ویژه چند روز بعد از 13بدر؛؛بگم چه وبلاگ قشنگی داری و درباره وبلاگت و اینکه چه انگیزه ای باعث شده تا این اسم پرمعنی رو روی وبلاگت بذاری؛حرف بزنم..واقعا زیباست ولی چون این صفحه محدوده و نمیشه همه حرفها رو گفت ازت میخوام که به چت روم ایرانی بیای واونجا بدون محدودیت درباره وحتی خصوصی با من ودوستانت حرف بزنی..قول میدم خوش بگذره ..البته منم اونجارو یه دوست بهم معرفی کرده وازم خواسته که منم به دوستانم معرفی کنم که همینطوری کم کم با هم حرف بزنیم وگرنه من صاحب اونجا نیستم..محیط دوستانه و قشنگیه ضرری نداره اگه خوشت نیومد میتونی نیای.وبلاگت هم عالیه ..بیای ها؟؟؟منتظرم..chatirani.ir

سلام رهایی
ساعت1:28---15 فروردين 1391
سلام.ممنونم که بهم سرزدین.مطالب قشنگی توی وبتون هست.

Mina
ساعت12:47---8 فروردين 1391
سلام
وب خییلیییییییی زیبایی دارید !!!
به من هم سری بزنید !!
راستی نظر فراموش نشود!!!
با تشکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ایمان در 9:49 | |



كد آهنگ پسر جهنمي